Obsluga klienta

Menu

Wysyłka i dostawa

Gdzie mogę otrzymać zamówienie?
Możesz je otrzymać pod dowolnym adresem (miejsce zamieszkania, praca, ale nigdy na skrytkę pocztową).

W jakim czasie otrzymam zamówienie?
Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Dostawa wynosi od 5 do 21 dni roboczych.

Czy mogę śledzić stan swojego zamówienia?
Tak, w części „TWOJE KONTO”, wejdź do złożonych zamówień, gdzie można sprawdzić stan zamówienia.

Jak wygląda proces dostarczenia na podany adres?
Jeśli wybrana została dostawa na podany adres, wyślemy Ci e-mail potwierdzający wysyłkę (kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane magazynu), oraz kolejny z identyfikatorem przesyłki (z linkiem na stronę internetową firmy wysyłkowej), a na koniec firma transportowa skontaktuje się z Tobą wysyłając Ci SMS-a lub e-maila w celu poinformowania Cię o dostawie zamówienia.

Zwroty i wymiany

Co należy zrobić, by dokonać zwrotu produktu?
Najprostszym sposobem zwrotu produktu jest odesłanie produktu na adres sklepu, po wcześniejszej informacji na adres email: biuro@petgarden.pl
Produkt musi być w doskonałym stanie, nie może nosić śladów użytkowania i należy przedstawić odpowiedni rachunek zakupu.

Jaki jest termin dokonania zwrotu?
Termin dokonania zwrotu wynosi 30 dni kalendarzowych od daty zakupu.

Czy muszę uiścić jakąś opłatę za zwrot?
Zwroty są nieodpłatne.

Jak otrzymam kwotę wynikającą ze zwrotu?
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz kwotę w taki sam sposób, w jaki dokonany został zakup.

Kiedy otrzymam kwotę wynikającą ze zwrotu?
Po zatwierdzeniu zwrotu (artykuły muszą być w doskonałym stanie, nie mogą nosić sladów użytkowania),
otrzymasz e-mail potwierdzający, gdzie wskazana zostanie kwota, która będzie zwrócona na Twoje konto w ciągu kilku dni.
Pamiętaj, że wpływ na konto Twojej karty kredytowej zależy zawsze od Twojego banku.

Co mam zrobić jeśli kwota zwrotu nie jest właściwa?
Skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem jak najszybciej.
P.H.U Dotpet zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotów zakomunikowanych lub wysłanych po ustalonym terminie,
lub w przypadku produktu, która nie znajduje się w tym samym stanie, w jakim została odebrany.

Czy mogę wymienić moje artykuły?
Tak, możesz wymienić artykuł.


Płatność

Czy mogę otrzymać fakturę na moją firmę?
Tak. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.